Gdy Ci to śpiewam, u mnie pełnia lata.
Gdy to usłyszysz będzie środek zimy...

wtorek, 27 października 2009

fifty first

.Kiedy wszystkie sklepy w mieście są otwarte do godziny 18., ten, do którego się wybieram, myśląc, że mam jeszcze godzinę, zamykają o 17.
.Kiedy wszyscy rżną głupa, a ja otwarcie sie przyznam i tak zostanę potępiona, bez względu na wykazaną odwagę.
.Mogę nawalić sie najmniej ze wszystkich, a i tak nazajutrz będę miała największego kaca.
.Jeśli mają kogoś nakryć, będę to ja.
.Mimo świadomości swojej inteligencji, gadając z idiotą nie zdołam mu udowodnić, że nim jest.
.Nie warto się mścić na debilach, oni i tak zrobią wszystko, żeby jeszcze bardziej mnie udupić.
.Kiedy ja biorę deklarację drugiej strony na poważnie, szanowna druga strona najprawdopodobniej zapomniała już, że do czegokolwiek się zobowiązywała.
.Kiedy to ja o czymś zapomnę, będzie mi to wypominane do końca życia.
.Mogę zrobić coś miłego, ale druga osoba nigdy nie wykaże tyle dobrej woli, żeby mi sie odwdzięczyć.
.Od poniedziałku do czwartku mogę chodzić w szalu i grubej kurtce mimo ocieplenia, a kiedy pozbędę się w piątek zbędnych warstw nadejdzie drastyczne ochłodzenie.
.Im dłużej czekam na wspaniałe wydarzenie, tym większą klęską ono się okazuje, gdy dochodzi do skutku.
.Gdy tylko otworzę butelkę piwa, ktoś z entuzjazmem zadzwoni do mnie, bym natychmiast stawiła się w konkretnym miejscu.
.Gdy otworzę puszkę Coli, mogę być pewna, że 5 sekunnd póżniej zadzwoni dzwonek na lekcje.
.Mogę stać w kolejce do autobusu 20 minut przed odjazdem, a i tak znajdzie się menda, która wepchnie się przede mną.
.Kiedy już znajdę miejsce w zatłoczonym autobusie zjawi się urocza staruszka, której moje sumienie każe to miejsce odstąpić.
.Cały czas pobytu w szkole pogoda może być piękna, jednak kiedy wyjdę, zacznie padać.
.Jeśli napiszę świetny wiersz, z którego na prawdę mogłabym się cieszyć, pada mi net, zanim zdążę opublikować posta.
.Kiedy czekam na ważnego smsa, który ma zadecydować o moim dalszym życiu, dostanę 5 smsów od kochającej mnie sieci ERA.

Pierdolone prawo Murphy'ego !

Brak komentarzy: